perjantai 29. elokuuta 2014

Old school -meininkiä

Kun tästä matkasta alkoi kuulua ensimmäisiä huhuja olin ensin että miks mua ei oo pyydetty ja sitten MIKSI MUA EI OO PYYDETTY!? Onnekseni tilanne korjattiin ja pääsin mukaan porukkaan. Kun lopullinen päätös ajankohdasta tehtiin, olin viivana pyytämässä esimieheltäni lomaa syyskuulle 2014 ja tässä ollaan, lähdössä retkueen etujoukoissa matkaan.

Lähtöön on tällä hetkellä 7 aamua mutta virallisesti lasken 4 aamua, sillä se on työherätysten määrä. Vinkkinä kaikille: Jos haluat viettää elämäsi pisimmältä tuntuvan kesän niin ajoita kaikkien aikojen kesäloma syyskuulle. Vaikka takana on helteinen, ihana kesä ystävien, golfin, erilaisten tapahtumien ja auringon parissa, ovat viimeiset viikot madelleet eteenpäin. Toisaalta tekemättömien töiden listan pituus korreloi voimakkaasti vähenevien aamujen myötä, joten tulossa on vielä työntäyteisiä päiviä.

Retkelle muuten lähdetään old school –meiningillä, tänään vihdoin tulivat paperiset kartat, joista reittejä pääsee silmäilemään isossa mittakaavassa. Iso mittakaava on myös tilaamissamme tiimipaidoissa, ainakin minun t-paidan uumeniin mahtuu yksi jos toinen pancake-aamiainen.


- Seija - 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti